onsdag, januari 23, 2008

Team LA gör det igen..

Idag har jag legat på soffan mest hela dagen, har mått skit.
det började redan igår när jag kom hem, kramper å en svidande känsla i magen å sen lite illamående på det..
var samma lika i morse när ja vaknade, fast aningen bättre.. men efter lite soffsovande så började det släppa, så nu är läget helt oki.
så har jag precis varit å spelat match.. Vi vann med 6-4, fast det var på fitthåret oxå.. spelade två usla serier å en bra.. men skit samma,
vi vann och är fortfarande obesegrade.

igår när jag å kidsen var på Ica å handlade, så fick jag en present av våran stammis Lasse,
å sen gav han mig en kram,
sen ville han även ge kidsen en kram för de var så fina barn.. han tyckte jag gjort dem bra,
haha..
å Simon.. han gav då en kram utan problem, å Linus tvekade en stund men gav han en halvdan kram..
Vilket gjorde mig stolt över mina barn..
Lasse är väldigt snäll, men han är en speciell person, men det bryr sig inte de om,
vilket känns väldigt bra..

Nu ska jag softa ner mig i soffan en liten vända innan sängen..
imorgon blir det upp tidigt, Simon ska på kontroll på lasarettet kl 8 för provtagning, eftersom han har en mild form av von Willebrands så ska det kollas värden igen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

För det är ingen vanlig dag för det är LINDAS FÖDELESEDAG ....
HURRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Och grattis till seger i går.

Malin sa...

Hurra hurra hurraaaaa!!!

Och ja, Lasse är speciell på sitt egna vis. Och det är ju för att du lärt dina ungar att inte bry sig om sånt. Så du ska vara stolt över dig själv faktiskt!

LiNdA sa...

Tack Tack :o)