torsdag, januari 24, 2008

Min dag idag..

började med att tillbringa 3 timmar på lasarettet,
det gick inge bra med Simons provtagning, kärlen smet iväg å det kom inge blod, Simon blev blek å höll även på kräkas.
å provtagningen har annars gått helt utan problem.
tillslut tog vi paus, gick upp till min mor som jobbade, åt lite grann å tog det lugnt, sen tillbaka igen för å prova.. men gick inte då heller, tillslut fick de ta pick i fingret å ta blod därifrån. Det gick ganska bra, men ändå blev han väldigt tagen en stund efteråt.
behöver inte komma tillbaka på ett år nu, om värderna är som d ska vara då.
Men vi kommer få åka till Falun för huvudRöntgen, Simon klagat ganska mycket på huvudvärk den senaste tiden, å jag vet inte om han bara säger så eller inte, för vid vissa tillfällen så har han varit väldigt blek oxå, så jag tog iaf upp det..
Simon sa själv plötsligt att han säger så för att vi ska bry oss om han, men läkaren ville inte strunta i det bara, helst inte när det gällde barn, så han skulle skicka remiss till Falun.
Tänk att det ska då vara något hela tiden.
men är väl ändå skönt att de kollar upp det, så man kan avskriva det iaf.

Sen stressa vi runt lite på mora, hämtade linser, handla krukor, tårta, grejer till å göra mat, hämta paket jag beställt osv..
sen hem slänga ihop mat, fixa iordning i köket å så vidare..
Sen kom familjen på fika, firade mig å Simon, Simon fyller ju på lördag, å då är han inte hemma så vi slog två flugor i en smäll nu ist.
å min familj har iaf humor..
Fick blommor,
ett paket innehållande chokladask, multikvinna vitaminer å sen bild på en crossTrainer.. den skulle komma lite senare.
men tydligen så ska jag passa på svulla choklad nu, sen intaga vitaminer å invänta trainern..
så nu jävlar.. har jag snart mitt egna lilla hemmagym..

Tack så mycket allihopa!!
nu jävlar, miss beach 2008 :o)
Sen kom H förbi en vända oxå.. trevligt,
fick böcker
Bortom universum: om illusioner, tidigare liv, religion, sex, politik och förlåtelsens mirakulösa kraft.
Resan: en fantastisk vägvisare som hjälper dig att läka din själ, hela ditt liv och bli fri.
texten stod på framsidan..
så när jag läst dem å gått på min CrossTrainer, då kommer jag vara hel, läkt å redo för stranden..
2008 är mitt år..

Tack allihopa som grattat idag genom samtal,mess och olika hemsidor..
å till d som kallat mig TANT!!
er tar jag hand om vid senare tillfälle *mummel*
skönt dagen är över nu iaf.. nu kan jag återgå till å vara 23 ;o)

Vinster idag:
75kR på Trisslotter
276kR tillbaka från Elbolaget
*klirr klirr*

Nu Serie å sen säng..

Tack Tack å godnatt

1 kommentar:

Malin sa...

Du kommer att blir som en ny människa...fast..jag vill att du ska vara samma Linda som du är nu på insidan men lite mera läkt och hel.