måndag, januari 21, 2008

Ny vecka igen då..

Mina barn samlar tydligen på kapsyler, å frågar ni mig vad d har dem till,, så har jag inte den blekaste.. men samlar gör d.
Simon lyckades iaf komma över en hel påse med kapsyler idag när vi var ute på lunch..
mmm.. Tack Tack lixom!!
fast sen säger Simon: eftersom vi har så många hemma hos dig tar vi hem dem här till mormor..
JA Tack, det låter bra, gör det.

Undra om mormor var lika imponerad?!?! haha

har iaf gjort mina timmar idag, å sen hade vi P-möte, mest prat om schema å grejjer, fåse om det får någon ordning på det, ett rullande två veckors. hade ju varit skönt å haft ett fast schema, aningen lättare å planera sitt sk liv då.

å idag kom jag Äntligen ihåg å handla topz, har inte haft det hemma på en vecka.
ååh gissa om det var skönt å få köra den där lilla jäveln i örat..

kidsen sover iaf hos mormor ikväll å hon lämnar dem imorgon.. men inte känner jag av det, kom ganska nyss hem å jag börjar 7 imorgon.. Jag å Eli funderade ett tag på om vi skulle sova kvar på jobbet, ska ju snart dit igen, men Näe.. ganska skönt å få krypa ner i sin säng å mysa under täcket.
så nu blir det sängen.
gOdnatt

3 kommentarer:

Malin sa...

Fan, att mina flickor slängde sina kapsyler när vi flyttade hit! Annars hade dina pojkar kunnat få dom ju :)

Anonym sa...

Ajabaja man får inte stoppa topz i öööörrraaaat LINDA....

Samlade inte du på något när du var liten? Var glad att det är kapsyler. Jag och Charin samlade larver som vi hade i skrivbordslådan. Mumma...

LiNdA sa...

Nina: Jaja.. jag vet, men ibland så måste man, å det är så skönt..
nej jag samlande inte på något, iaf inte vad jag kommer ihåg..
å du, du är eller var ganska äcklig, haha..

Malin: JAG hade INTE velat ha kapsylerna :o)