fredag, januari 25, 2008

idag lyckades jag igen..

ja.. före jul så gav jag bort en bok till en kvinna.. läste aldrig vad som stod utan gav henne den bara.
hon har haft cancer, å boken handlade tydligen om en kvinna som hade cancer å dog..

när jag fick veta det skämdes jag, men hon bara skratta som tur va å sa att det var hennes humor,
puh!!
men det var ändå pinsamt!!
idag var det dags igen..
in på affären kommer Rita och är uppklädd..
jag kläcker ur mig
- Vad du är finklädd idag, ska du ha fest
hon tittar med konstig min å säger:
- näe jag varit på begravning..

Fakk, d hade jag inte en aning om..
men men, ska vara jag till å lyckas med sånt..
från och med nu ska jag aldrig säga att någon är fint klädd å om d ska på fest..
om jag inte vet det till hundra..

2 kommentarer:

Malin sa...

Tur att det var Rita iallafall. Hon fattade ju =) Jag tyckte det var jättekul iallafall haha!

Anonym sa...

Vilket flyt du har :P
Lite "mhurpyslag" över det där....Ungefär som att man tappar mackan med smöret neråt och när man inte tror att det ska kunna hända något mer så trampar man på den oxå.. ;)