måndag, oktober 22, 2007

updejting

Fre:
blev jobba, å sen mys med film..
Lör:
jobbade, åt gRatis mat hos mor å far, sen sällskapa jag med sjuka H å såg till så hon fick lite mat i sig, pratade massa å kolla film.
Sön:
jobbade 4 hela timmar, Tack å lov att det inte var mera timmar, var helt slut efter natten, fyllesamtal å Massa konstiga drömmar som fick mig att vakna flera gånger.
softa sen med A som var bakis, kollade lite film å sen fixa jag mat.. jag diskade oxå för den delen.. fan vad jag är snäll alltså..
Mån, idag:
lämnade Linus i skolan, dåsade av lite grann när ja kom hem igen, vaknade av att Simon gick omkring å pratade i tele.. jodå, han ringt upp mormor å "skvallrade" om läget..
fast mor tyckte det var helt perfekt, för då slapp hon fråga så mycket, haha..
Sen har jag jobbat, kommit hem å lagt kidsen å softat soffan..

sammanfattning:
Jag har haft en trevlig å lugn helg, väldigt mycket film kollande... men med trevligt sällskap så slår det en krogrunda alla gånger.

Inga kommentarer: