torsdag, oktober 25, 2007

Snart så får jag vara ledig..

Hmm..
dagarna rullar på å denna vecka är snart över..
Jag har inte riktigt hunnit med.
Men imorgon gör jag sista dagen av 9dagars jobbandet, å sen har jag 5 dagar ledigt,
ledig helg å sen tagit ut några föräldradagar oxå.. ska bli så skönt!!
det enda som är planerat under den tiden är tisdagen, då ska vi ner till Falun å kolla upp Linus hjärta, han föddes med hål i det.. men det satt så bra så det skulle växa ihop, å vi har inte vart ner sen -03 å nu är det dags å kolla läget på det igen.
Men under dessa dagar ska det mest softas å bara ha det gott, samla kraft å ork.
ladda batterierna helt enkelt.

kvällen har jag tillbringat i telefon med syster, vi pratade i nästan 2timmar.. om barnvagnar, graviditet, bröst, otrevlig folk som svarar i FK´s tele på kvällarna, lägenhet, familjen, u name it.. vi har nog pratat om det mesta..
så jag har faktiskt inte mycket mera att komma med idag..
så ska krypa ner i sängen nu, ska upp alldeles för tidigt imorgon..
gOdnatt

1 kommentar:

Malin sa...

Och jag ska vara ledig i 4 dagar :)