fredag, oktober 19, 2007

trött, jobba å en jävla "BarnDataSpelsKlubb"

igår somnade jag redan kl 22, hur trött som helst..
vaknade strax före 6 i morse, kände mig ganska pigg.. men så fan heller att jag tänkte kliva upp tidigare än jag behöver.
så jag somnade om, å när kl ringde kl 7 då var jag mera eller mindre skittrött, så snooza om till 20 över.. å då blev d ganska panik.. men vi kom i tid iaf.

igår fick jag ett välkomstbrev till Barnuniversitetet.. en klubb som skickar ut dataspel till barn..
men jag har inte tackat ja till något sånt..
tack för det trevliga samtalet stod det..
vilket jävla samtal?!?!
så jag försökte ringa dit idag.. tror ni det var någon som svara.. NEJ!!!
å maila till dem kunde man inte göra om man inte var medlem..
så jag funderar nu på att åka iväg å skicka ett fax, å sen vore det väl fan om ja ändå fick ett paket, för ska jag skicka tillbaka paketet sen så får jag betala returporto..
Hur fasen kan d skicka ut något till en som inte ens tackat ja till nått??
jag svarar ju inte ens i telefon när det är nummer från försäljare osv...
jävla puckon!!!

Nej nu ska jag göra mig klar..
ska snart börja jobba

ha en bra dag

1 kommentar:

Malin sa...

Du är alltid snygg vet du väl :)