söndag, oktober 28, 2007

ledighet å totalt slöa..

Under den lediga tiden har vi inte gjort mycket..
igår var ungarna hos en kompis halva dagen, å jag var med mina föräldrar.. promenerade å var social.
idag har vi gjort absolut NADA.. Simon har inte kommit ur pyjamasen ens, ja inte jag heller för den delen.
å med tanke på vädret, så var det skitsamma.
ska kanske köra igång en tvätt, så har jag iaf gjort lite nytta idag.
imorgon ska jag försöka kliva upp i tid å sen åka in en vända till mora.. besöka FK å lösa problem, för deras hemsida är alldeles för strulig.

3dagar kvar av ledigheten iaf.. vilket känns väldigt bra :o)

2 kommentarer:

Malin sa...

Och jag har två dagar kvar och det känns för lite... Va håller jag på med egentligen? Skulle lätt kunna bytt dom här två dagarna till två veckor istället. Fast det är mörka hösten och allt är grått och eländigt.

LiNdA sa...

det är ju det jag sagt hela tiden.. att hösten är trist å tråkig, inte undra på att man blir deprimerad..