lördag, september 29, 2007

Idag har jag haft sovmorgon..

Godmorgon..
jag var uppe å var social hela kvällen igår, hade svårt å somna även fast jag var skittrött.. sov till 10 idag..
kände jag mig piggare??
NÄJJ!!
vaknade upp med väl svullna ögon, totalt frusen å helt jävla slut.
Men en kopp kaffe å en macka senare så börjar jag känna mig mera vaken..
igår käkade jag musslor för första gången, det var faktiskt gott..
sen blev d lite kräftor å räkor..
så jävla drygt å skala så jag gav upp efter några stycken, gick å ringde Malin ist å pratade bort nästan en timme.
nu ska jag försöka hoppa i lite kläder å bege mig till Ikea å köpcentrum..
eller nja.. lär nog vänta på resten av familjen oxå,
mor å far har vi precis skrämt upp ur sängen, så det dröjjer nog en stund till dock.. suck!!

nej göra ryck kanske innan hela dagen är borta..
ha en bra dag

Inga kommentarer: