lördag, september 29, 2007

Helt förvånad över mig själv å mitt Ikea besök.

Ja kors i taket..
jag kom ut från Ikea utan att ha handlat en enda grej till mig själv.. eller jo.. jag handlade ett 10-pack batterier.. thats it!!
handlade inte ens glödlampor, jag som annars har ett perverst behov av att varje gång handla på mig massa lampor..
ganska förvånad över mig själv faktiskt..
fast det blir en tripp till Gävle sen med släpvagn för kunna handla hem sängar till kidsen.

Innan ikea så var vi förbi ett annat köpcentrum..
men det var mest jobbigt å gå omkring där,
sen tog vi intersport å där handlade jag innebandyGlasögon till kidsen..
jag har fasen inte handlat mycket till mig själv på denna resa..
hmm.. don´t like!!

2 kommentarer:

Malin sa...

Är väääldigt förvånad att du inte köpte några glödlampor!!!

LiNdA sa...

du.. det är faktiskt jag oxå.. men jag tror jag har så att jag klarar mig..
ska kolla över förrådet sen innan Gävle :o)