lördag, september 29, 2007

Hemresan närmar sig..

nu är snart denna dagen över oxå, ja hela helgen är snart över för den delen.
på kvällen så har vi mest softat i soffan, käkat pizza.. var hem till Jonas å Sofie (Rikards bror å fru) å hälsade på deras nyfödda bebis en vända oxå.. så liiiten.
sugen på bebis blev jag absolut.. någon som vill skänka en spermie eller två??

jag har hämtat min bil oxå.. den gick då bra från verkstaden iaf..
har ju hela vägen till Orsa, 50 jävla mil på mig imorgon å känna efter hur den går..
å som det verkar nu så kommer jag åka tidigare än mina föräldrar, d skulle fixa å dona med något i morgon..
"vi har semester"
OCH!?!
Jag vill komma hem i tid, vardagen tar vid igen på måndag, vill hinna komma hem å vara hemma lite innan det är dags å krypa ner i sängen igen,
min parkering går ut 10,50 så då tänker nog jag försöka åka hemåt, om inte även tidigare.. kommer ju spendera ett ex antal timmar i bilen..
så får ni lust, ring å roa mig lite.. håll mig sällskap på 070-36...... :o)

Nu ska nog jag krypa in i min skrubb å försöka sova lite..
har ställt klocka tills imorgon så jag ska komma upp i tid.

godnatt

2 kommentarer:

Malin sa...

Jag håller med dig, man vill hem för att förbereda sig för vardagen. Sån är jag oxå. Kör försiktigt nu hörru!
Puss

LiNdA sa...

jag kör alltid försiktigt, helst genom Skara :o)
hörs imorgon.. puss