söndag, september 30, 2007

Borta bra men hemma bäst..

jag kom till mora strax efter 17, gled in å handlade lite osv innan jag hämtade upp kidsen..
sista biten på resan var faktiskt väldigt jobbig, seg å trist å det regnade massa..
men kom hem oki iaf, å bilen gick bra hela vägen..
när vi kom upp i lägenheten så slängde sig Linus över Ullareds påsarna å ville se vad jag handlat, å han provade kläder å stod å tala om hur fint allt var,
-Tack för jag har en sån rik morsa!! kläcker Linus ur sig..
-Eeh.. varsågod lixom!!
kul han gillade kläderna iaf..
kvällen har spenderats i min soffa.. kollat på tv.. någon halvdålig film som visades..
hade ju varit trevligare med lite MSS (MysaSoffanSällskap) å en bra film..
men men.. man får inte alltid som man vill..
imorgon är det måndag å vardag igen då, ibland går dagarna väldigt fort..
fast iofs, har ju spenderat nästan två i bil oxå..
samtidigt har det varit så skönt å fått lämna denna håla ett par dagar..

nej nu ska jag softa vidare i min soffa..

2 kommentarer:

Malin sa...

Ja, Linda, du är så rik alltså. Du kanske har lust att betala lite bokhyllor åt mig oxå eller? va? snälla? Haha!

Ska bli så spännande att träffa Sture i morgon. Är en dam här som väntar så på honom :)

LiNdA sa...

Ja fan ja.. skicka räkningen hit bra ;o)
någon räkning till gör inget, ska ändå leva på vatten å bröd tills nästa lön.
med tanke på jag servat bilen,shoppat på Ullared, å ska hämta min säng..
tro om jag förshoppat mig eg..
haha
Vart fan är den där rika mannen jag beställde??