söndag, september 09, 2007

Denna Veckas horoskop

Vattumannen

Veckans Tema: "Kreativ"
Du varvar ner dig och tar dig äntligen tid att vara utomhus lite mer. Naturen är en viktig inspirationskälla för dig och nu kan den ge dig kreativa ideér!
Veckans bästa: Att börja något nytt.
Veckans sämsta: Räkningarna.
Råd: Våga sticka ut i mängden.

Kärlek: Just nu är ditt kärleksliv intensivt och rörigt. Det lönar sig att lyssna till goda vänner, för det mesta.
Ekonomi: Du gör en del fina affärer och för dig som letar efter nytt boende kan detta visa sig vara turvecka.


Jag har ett sjukligt behov av att köpa söndagsbilagorna för horoskopens skull.. Varför vet jag inte, d har mest bara blivit så.. tycker det mest är roligt med dem.
å mitt kärleksliv, intensivt å rörigt..
trodde inte ens jag hade något kärleksliv.. haha..
jag får se vad denna vecka bjuder på för nya grejer..

Inga kommentarer: