fredag, september 14, 2007

up2dejt om Veckan som gått..

Måndags: Gjorde fasen inte mycket, jobbade kväll, hämtade barnen, å kvällen tillbringades framför tv´n
Tisdags: Jobba, stressade hem å fixade mat, var på föräldramöte, å kvällen som vanligt i den där soffan jag har.
Onsdag: Jag å Linus for in till mora efter det att han slutat,
vi shoppade skor å innebandyklubba..
Sen åkte jag även å beställde mig en säng, trött på att sova på golvet nu, eller..
jag sover på madrasserna, fast d står på golvet.
sen funderar jag på om jag ska köpa den där garderoben som jag så länge kollat på..
hmm..
mycket jag vill köpa nu.. bara pengarna som fattas..
men vill få hemmet som jag vill, lite ordning å reda, så på något sätt ska jag lösa det hela.
Torsdag: började alldeles för tidigt på morgonen, å dagen var väldigt seg,
sen var d bara hem å fixa mat, som dessutom smakade riktigt illa, å inte gick d bra å göra den heller, så det hela slutade med att vi gjorde korv med bröd..
tur min frys är laddad med korv.. haha
Sen åkte vi till innebandyn å Linus hade sin första träning som han tyckte var jätteskoj.. å tack vare att Linus även spelar fotboll så fick vi lov att åka ner till lillåvallen å städa, städveckan nu för kidsen..
å det var helt jävla onödigt att åka ner dit, för d såg redan städat å fint ut, så gick då snabbt iaf.. Sen var det bara å hem å göra kidsen klara för sängen, eftersom vi skulle upp tidigt på Fredag,
jag själv satte mig i soffan, men tv utbudet på en torsdag suger..
så jag gick å lade mig före kl 22.. *kors i taket*
för det händer faktiskt inte ofta.
Fredag, idag: Började 7 idag oxå, kände mig iaf pigg när jag kom till jobbet.. å Eli tyckte jag såg pigg ut oxå. Vilket inte är ofta jag får höra, haha..
men sen runt 8 slog verkligheten till igen å jag blev trött som vanligt..
Dagen segat sig fram, kändes som den aldrig skulle ta slut.. å jag har haft sånt jävla oflyt hela dagen, tappat grejjer, gått in i saker, kartongpressen blev full på båda sidor d gånger jag var ut å slängde kartonger, å sen gick d inte å tömma den jäveln på det sättet man ska heller..
å jag hade precis berättat för Maria om mitt oflyt, å när jag vänder mig å ska gå in på lagret igen, så går jag rätt in i ett ställ med rakhyvlar,
jävla dag idag alltså..
Nuch fick även massera mig lite i dag, för skuldrorna började göra så ont, å satan vad ont det gjorde, men känns bättre nu efteråt iaf..
tillslut så blev klockan äntligen 16 å det var dags å gå hem..

så nu är Vi hemma igen,
regnet d bara öser ner..
så ska göra ordning lite mat fläskfilé å pommes.. å sen ska jag å kidsen krypa ner i soffan å fredagsmysa lite.
sen ska jag nog försöka se på några filmer, så jag kommer ner i högen någongång..
någon som vill göra mig sällskap??
börjar faktiskt bli ganska trist här på min soffa..

nej ska nog lägga på ett kol här, klockan drar iväg ganska fort..
tjing!!

1 kommentar:

Malin sa...

Ja, du har verkligen varit trött och eländig den här veckan min bästa Linda. Hoppas nästa vecka blir bättre. Puss