onsdag, juli 18, 2007

3e dagen in på semestern...

å jag må säga att vädret suger styggt..
å jag sover bort halva dagarna, idag sov kidsen till 10 å jag låg kvar tills kl 11... å sen har halva dagen gått,
suck!!
fast varför bry sig å kliva upp tidigt, finns ändå inget att göra när vädret är såhär.
å sen är d faktiskt ganska skönt att inte ha något att göra, få sova lite osv.. fast ångest får jag ju iaf..
men men.. jag är bara inne på första veckan än.
nu är vi borta hos familjen, Linus åker rollerblades som han fick igår, riktigt duktig är han på att åka.
Simon softar mest omkring.. å jag har lagt i slingor i håret, just nu har bara halva slingorna blivit blekta, fåse hur d blir sen när jag tvättar ur det...

idag fyller Eli år,
så GRATTIS till dig..

ja annars så är d lugnt på alla fronter.. inga planer gjorda för veckorna framåt heller.. vi funderar på kolmården,
men vi har inte bestämt något till hundra än heller så.. vi får se hur d blir.

nu ska jag skölja ur detta å sen göra ett ryck med mina små planer för dagen..

see ya

1 kommentar:

Malin sa...

Ungefär samtidig som du skrivit att Eli fyller år så satt jag i bilen på väg hem från Mora och så helt plötsligt kom jag ihåg att hon fyllde i dag eller igår. Du måste ha fört över det till mig :)

Det är skönt att inte göra ett dugg på semestern faktiskt. Jag har njutit av det, fast det kan ju faktiskt vara så bara för att jag vet att vi inte har råd att åka nånstans :)