måndag, juli 16, 2007

Första riktiga semesterdagen idag..

å jag känner aningen panik.. så mycket jag vill göra, men så lite tid..
Varför känns d så??
detta är första dagen av 4veckor..
idag har det iaf varit strålande väder, så skönt!!
jag å kidsen tog en hoj tur,
jag å Linus var till grönklitt en vända, å någon cruzing vända på byn,
jag å Simon for övre vägen till mora, för han vill bara åka på stora vägen, där man får köra fort. Men den ungen ska jag köpa sele till.. när vi kom fram mot mora, ja då somnar han..
skakade liv i han, sen halvsov han hela vägen hem, så fick sitta å hålla i han med en hand, vilket blir väldigt drygt..
så ingen idé köra med han på längre vändor iaf..

sen fick vi mat hos mor å far.. Tack för d!!
å sen hade mera el mindre hela denna dagen gått..
imorgon skulle det bli skitväder igen oxå.. kanske ska försöka ta mig igenom den enorma tvätthögen som ligger i badrummet å ser dryg ut då.

just nu sitter jag här med en känsla av.. vad skönt d hade varit å fått en kram, haft någon att krypa ner med i soffan å bara legat å haft d mysigt med, haft någon att ligga sked med..
blää vad drygt d blir när den känslan kommer över en..
helst när man då är ensam.

aja,
nu ska jag nog lägga mig i sängen å börja läsa en bok..

see ya

1 kommentar:

Malin sa...

Men vilken livsfarlig unge du har..haha!