torsdag, juli 19, 2007

vilken Yra..

Eli fyllde ju år igår,
så vi var ett gäng tjejer som satt här å drack lite å spela kort.. (vi drack nog ganska mycket, iaf om man tänker på hur mitt kök såg ut i morse)
sen gick vi ut på yran..

planen var att dricka vatten när jag väl kom på krogen.. men hoppsan, d glömde jag bort..
ist betalade jag massa breezer med d där satans häftiga plastkortet jag äger..
å blev så där rund å go under fötterna,,
imorse när jag vaknade kände jag mig lika full som när ja lade mig, å den där satans känslan höll i sig hela dagen, puh!!
när jag kom hem till mor för å hämta kidsen idag, så märkte syster att jag satt på mig olika strumpor.. en blå å en svart å inte ett mönster var lika..
aja, d var mörka iaf..
Hotellet var d inte spec roligt på, betala massa pengar in å sen var d ganska kasst, tillbringade mest tiden till att springa upp till dansgolvet å ner i källaren, same shit överallt.. ett jävla springande i trappan bara.
men lika go å glad var jag för d..
sprang ute i t-shirt igår, å d var tydligen ganska kallt ute, men inget jag märkte då, förens jag skulle sova.. Herre jösses vad jag frös..
dubbla täcken å låg ändå bara å skaka, gick upp å satte på mig en tjocktröjja å kröp ner under d dubbla täcket igen,
kan tala om att i morse sen, då var d väldigt jävla varmt under d täcket.

inte mycket har blivit gjort idag.. mycket soffa å film,
å nu ska jag krypa ner i sängen å tänka på skönhetssömnen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du berättar inte mycket av vad som händer dig i din blogg du inte... Är det inte det som är meningen?

Malin sa...

Svar till anonym här ovanför: Meningen med en blogg är att man ska skriva för sin egen skull. Man får själv välja vad man tar upp och vad man inte tar upp. Annars skulle man ju få uppdatera varje timme vad som hänt :)

Jag tyckte det var jättekul att du var så glad och rolig. Du är så bäst Linda! Jag sprang oxå mest upp och ner men inte fan blev det roligare på Hotellet för det Haha!