torsdag, juni 21, 2007

Stressig dag + Ångest

puh vilken dag...
väldigt lite personal på förmiddagen å hur mycket som helst att göra.. men vi gjorde det väldigt bra iaf.
men på eftermiddagen blev d jobbigt för mig, iaf sista timmen..
jag började få ångest,
varför vet jag inte riktigt, d bara slog till..
eller så är det för att jag börjat å inse saker å ting, så d börjar kännas..
tankarna härjar vilt..
just nu känns d iaf väldigt anus. Har ett jädra tryck över bröstet å jag vill bara gråta.. så hoppas på att d släpper snart.. så inte hela helgen blir förstörd.
å en vän jag har haft, har jag tappat allt förtroende för, vilket är väldigt synd, men vet inte alls vart jag har denna person längre..
Har hämtat ut nummer lappar till barnen idag, d ska springa Orsa kaj´ten.. en grej som blivit tradition att göra på midsommarafton.
något d gillar att göra å tycker är väldigt roligt,
barnen springer en sträcka på 700meter, avslutar med ett varv inne på lillåvallen.. ja tradition har d blivit iaf..

aja, ska röra på mig igen.. tack å hej för mig

1 kommentar:

Malin sa...

Hoppas du mår bättre nu :)