onsdag, juni 20, 2007

Onsdag

ja nu har verkligen ruchen inför midsommar börjat,
full upp på jobbet från öppning till stängning.. Massa kunder som handlar å Massa varor som kommer å som ska plockas upp, beställningar som ska göras osv..
Dagarna går väldigt fort iaf, å det är jag glad över, känns som semestern kommer fortare då..
å jag ska ha 4veckors semester för första gången, känns så skönt.
har inte så mycket att skriva idag heller, för d har inte hänt spec mycket,
mest jobb å linus fotbollsskola å försöka få allt fungera..
Många pratar om sina semestrar, planer för vad d ska göra, fester å partyn osv..
själv känner jag inget alls för partylivet,
att köpa tält å leva campingliv känns mera lockande, ligga mysa i ett tält..
vad har hänt lixom??
vill leva familjeliv på riktigt, ha något fast å fungerande i vardagen, något stabilt..
aja, någongång kanske..

nej nu ska jag nog gå å göra mig klar för sängen innan jag dravlar för mycket av mina tankar, känslor å funderingar som jag har för tillfället..

gOdnatt

Inga kommentarer: