söndag, juni 24, 2007

Massa drygt..

jag hatar människor som ljuger för mig.. d är inte mycket värda i mina ögon.
tyvärr hindrar d inte vissa från att vräka ur sig lögner osv..
å d värsta är när man nästan tror på dem oxå,
nej fy fasen..
det är ändå ni som förlorar på det hela.

Jag måste försöka hitta ljuset igen, just nu famlar jag runt i mitt svarta hål..
vet inte hur jag ska ta mig upp..
känner ingen lycka över något.

samtidigt känner jag mig så ensam,
jag har inte någon,,
jag vill att någon ska se mig, Bara mig..
ha någon som vill vara med mig.. någon som bryr sig om mig..
trött på mina ensamma kvällar..
leva som vissa andra å ut på krogen fredag å lördag å ragga hem pipp för natten, är inget som lockar heller, för d ger ändå inte något.
blir riktigt avis på alla som har sig någon, alla ser ut vara så lyckliga å glada..
jag vill oxå känna den glädjen, tryggheten, d lyckoruset över att vara lycklig med någon, få dela vardagen med någon, hitta på saker å ting å känna att man lever.
bara detta som häromdagen,
en tjej står å tittar på fryst kycklig i disken, killen kommer å kramar om henne å ger henne en puss..
en sån liten grej, men ändå kände jag, att så vill jag oxå ha det..
men vad fasen ska man hitta sig någon??

1 kommentar:

Malin sa...

Kram min allra bästaste bästa Linda!