måndag, juni 18, 2007

Jobb å Cirkus

ja då var denna dagen över oxå..
å den gick väldigt fort, fullt upp på jobbet, när jag började fick jag inventeringslistor å fylla i..
Malin kom å gjorde dem med mig innan hon skulle gå hem.
så nu blev d plötsligt min uppgift att göra dem varje måndag när jag börjar å jobba, å sen ska jag även plocka fryst tis å fre som d verkar nu.. fast inte mig emot, skönt göra lite annat oxå för omväxling,
fast ja har andra områden som ja måste hinna med oxå.. Aja, löser sig alltid.
idag var vi tre som stängde, mot vanliga två. d blir fasen snurrigare att vara tre som stänger.. varför vet jag inte,
känns som jag har bättre koll oxå när vi bara är två.. aja, shit the same, stängt blev d iaf.
Farfar kom in idag oxå, gav mig två CirkusBiljetter, han hade fått två st för d hade satt upp reklamskylt på firman,
så jag å kidsen ska tydligen gå på cirkus,, får kosta på en till biljett då,
synd kidsen inte är stora nog å gå själv, för jag hade gärna sluppit.. men men..

har inte så mycket mera att komma med idag,
nu ska jag ta en dusch å krypa ner i nybäddad säng
godnatt

Ab imo pectore

Inga kommentarer: