söndag, juni 24, 2007

Veckans horoskop + lite mera..

Kärlek: Du vet inte riktigt var du har ditt kärleksliv, kanske vill någon mera än du. Frestande men besvärligt.
Ekonomi: Ingen materiell vecka helt enkelt, du prioriterar känslor å relationer. Pengar å prylar får vänta ett tag.


Tvättat lite idag, kört varv med dammsugare, gått promenad, besökt föräldrarna,
Syster klippt mig,
å Simon hade hon oxå klippt.. så nu klarar vi oss ett tag till,
fick även lite mat hemma hos mor, Tack!!
har även hunnit med lite övningkörning med bror,
men sen gick d fort.. dagen försvann å d blev kväll.. hann inte riktigt med..
å nu sitter jag här igen med tankar å funderingar... känslor som jag inte riktigt har koll på..
funderar även mycket på hur jag ska göra med mina nya glasögon, har lagt undan ett par som jag gillade väldigt mycket.. fast d är väääldigt dyra..
har synkontrollen på onsdag, var 8 år sen jag köpte nya bågar.
Men jag å Simon ska in till läkaren imorgon, tänkte jag skulle glida ner till optiker då innan å låna hem lite glasögon å känna efter hur jag känner å tycker.. innan jag gör något jag kommer att ångra..
3veckor kvar tills semestern, *längtar*
fast jag å barnen kanske tar oss en miniTripp igen nästa vecka.. fast vi får se..

nu ska jag göra mig klar för sängen, blir till å kliva upp imorgon å Vardagen tar över igen..

Tack å gOdnatt

Inga kommentarer: