tisdag, april 10, 2007

GöteborgsLuften gör en gott..

gick å la mig 23 igår,
Simon vakna 8,45 å då klev han upp,
jag å Linus sov vidare tills nyss, då syrran ringde å väckte upp oss.. snacka om sovmorgon, å Massa Timmars sömn.
Nina tala om att min bil var klar.
Vi körde upp bilen på verkstaden igår kväll, eftersom den går så ryckigt.. var några lösa luftslangar el något sånt,
tro om d fixa växellådan oxå?
hoppas iaf att bilen håller sig felfri nu å går bra.. lång tid framöver.

igår gjorde jag å Linus Ikea, hitta ett databord till han för 159kR, vilket var helt oki..
å tänk att jag gått igenom Ikea utan att ha handlat en enda grej till mig själv, köpte inte ens glödlampor,
fast d var nära, men d var fel sockel, så den fick ligga kvar.. haha..

Nu ska jag fixa lite frukost å göra oss klar.
när syster slutat ska vi åka till Ullared,

Tjing!

Inga kommentarer: