tisdag, april 10, 2007

Gjort Ullared

idag efter syrran slutat så for vi ner till Ullared,
shit vad stort det var,
hade vart lättare å fått åka dit utan barnen, men vi fyllde då ganska snabbt en kundvagn, duschcremer, tvålar, ljus, shorts, linnen, t-shirts, jackor, trosor, kalsonger å massa annat smått..
Linus fick sig lite kläder, annars var d faktiskt mest till mig denna gången,
gick lite mera pengar än planerat.. men men, är man på ullared så är man.

Bilen blev då klar i morse, luftslangar som satt löst, å sen fixa d till växellåda..
så nu ska bilen fungera helt oki..
å jag funderar på vara kvar här nere längre, tänkte ju åka hem imorgon, men jag har inget att åka hem till, så funderar på vara kvar ett tag till.
Fast ändå har jag inte så mycket att göra här nere, har gjort d jag ville göra nu så.. har inte råd att vara kvar heller, haha..
Aja få se hur jag gör, har ett tag till på mig att fundera..

Nu ska jag lägga Kidsen, å sen fundera mera på hur jag ska göra..

1 kommentar:

Malin sa...

Jag tycker du ska vara kvar och hade bra faktiskt!
Du är föresten utmanad av mig...