onsdag, april 11, 2007

Utmaning av Malin

dagens vill ha: Ett par jympadojjor
dagens klädsel: Just nu knälånga mjukisbyxor, t-shirt, tjocktröjja å mössa
dagens smink: Kajalstreck under ögat
dagens frisyr: Orkade inte fixa frisyr i morse, så gått med mössa hela dagen
händelse: Kört hem från Göteborg
dagens låt: Karatefylla
dagens planer: inte mycket kvar av dagen, så sängen nästa
saknad: min kudde
dagens dummaste: Simon som kröp ur bältet under bilfärden
dagens sjukaste: Den som krockat på motorvägen
dagens drog: Snus å Redbull
dagens roligaste: Min promenad ner till Centrum, med två hundar å ungar (en hund i bälte kring midja, en hund i hand, barn i vagn å en bredvid.. jag hade fullt upp, haha)
dagens favorit: Min bil
dagens köp: Snask,dryck å joggingskor till Linus
dagens godis: Polly å chokladkaka.. nyttigt värre
humör: Glad men väldigt trött å slut
dagens ord: får nog blir mening.. Jaa det är långt kvar!!
(svaret på frågan om det är långt kvar hem)

2 kommentarer:

Malin sa...

Så du åkte hem ändå... Hoppas du vilar upp dig ordentligt nu för du blev väl barnledig resten av veckan va?

LiNdA sa...

näe, jag blev bara barnledig tills frekväll, för nu plötsligt skulle d bort i helgen,
så får hem dem fre kväll el lördagsmorgon kl 7,