söndag, mars 18, 2007

Vad fan!!

Jag Vaknade nyss å snön Vräker ner.. vad fan är detta???
Jag vill inte ha mera snö, hade ju börjat känna vårkänslor.. nästan.. sUck!!


igår var jag iaf lite duktig hemma, dammsög å dammtorka lite, tvättade några maskiner, ska dra igång några till idag..
hur fasen fick jag så mycket tvätt??
fast jag försökte undvika städ igår, genom att åka hälsa på malin, fast hon skulle bort så jag hade inget val än att tillslut ta tag i det.. haha
köpte hem massa gott igår, tänkte mysa i soffan å kolla på film, men jag mådde mest illa så d blev inte nått äta alls..
fast kanske lika bra d, nu gäller d bara å hålla sig undan från d i veckan sen oxå.

Malin.. Vi måste ringa Kennet i veckan å boka tid, I´m in pain!!

nu ska jag fixa frukost..

3 kommentarer:

Malin sa...

Jag oxå, tvingade Lovisa att smörja in mig igår kväll med Zoon. Men det är ju psykiskt för mig vet du...jag har nog ont för att jag tänkt på nya mobilen..haha!

LiNdA sa...

Haha.. vi får åka till kennet, så ska du se att ditt oxå blir bättre :o)
psykiskt my ass,
slitningar pga arbete skulle jag säga..

Kanelbullen sa...

Alldeles riktigt. Riktigt rejäla utslitningar är det säkert. Dra med henne till Kennet. Han är ju jättebra.