fredag, mars 16, 2007

Fredagskvällen..

idag fick jag lov jobba en halvtimme över..
Tack å lov hade min mor hämtat barnen tidigare å varit ute å fikat med dem.
d blev strul med kassan precis när jag skulle till å stämpla ut, så jag fick lov fixa till d innan jag gick, kunde inte bara lämna dem när d var massa strul,
å Linda hon kan fixa hon.. stänga av här, dra sladdar där.. å wips så fungera det igen..
Sen hämtade jag barnen å vi beställde pizza eftersom allt blev så sent.. d var gott när vi väl åt d, men inte nu längre.. blää!!

å den där solen som var framme i morse, d räckte att jag skrev om den så försvann den bakom en massa moln, å sen såg jag inte röken av den något mera.. vanliga turen.. haha

Har under dagen idag haft en spec känsla, å den släpper lixom inte..
ingen bra känsla..
d jag vill höra får jag inte höra över huvudtaget,
får bara höra massa undanflykter ist..
känns bara som d inte finns tid å intresse,
ääh jag vet inte..
börjar bara lessna ur så totalt..
ger snart upp..

Nu ska jag ladda i en film å krypa ner i soffan..
se om jOhn tänker våldgästa mig, el om jag lyckas hålla han borta.. iaf till filmen e slut..

Tack å hej så länge

1 kommentar:

Malin sa...

Du är sååå teknisk och bäst alltså! Superbäst alltså :)

Haha! Koden till ditt inlägg är pitzpxn...nästan pizza..eller pitt..haha!