fredag, mars 16, 2007

ja hoppsan så d kan gå..

i morse höll jag på att sova över totalt,
jOna skicka ett väckarmess vid halv7, jag skrev visst en mening till svar, men somna innan jag hann skicka den.. sen larma telefon, jag snooza om.. radion gick igång, fast den stängde simon av, å jag råka stänga av larmet helt.. å sen somnade jag om..
men Tack å lov skickade hon ett mess till, eftersom hon inte fått svar, då var d bara å rusa upp å göra ryck..
Tack jOna för messen.
Linus kom i tid iaf,
Jag har även anmält honom till fotbollsskolan i år igen, han vill så gärna gå på d,
så d blir å pussla väldigt ett par dagar i början på sommaren, men d ska väl lösa sig..

Nu ska jag göra mig klar för att åka till jobbet, känns förjävligt att sätta mig inne idag när solen skiner på klarblå himmel..
men men, bara se glad ut å hoppas på den e framme i helgen oxå..

ha en bra dag

Tjing!!

Inga kommentarer: