torsdag, mars 15, 2007

jahapps

ja då har ytterligare en dag gått..
å inte mycket har hänt idag heller,
el ja.
jag har fixat tid till å kolla upp bilen å dess besiktningsfel..
jag har fått Semester v15.. jag ska ha PåskLov!!!
en hel veckas ledigt.. Jippii!!
å jag som har gruvat mig så för att fråga Chefen om ledigt, eftersom d e påsk osv, å sen säger hon bara: JaVisst, självklart går d bra..
jag var mera beredd på att få onda ögat å att d inte skulle gå.. men d hela gick bra, så glad jag blev.. el vad glad jag Är..

Jag somna en vända på soffan under bOlibOmpa idag, vilket faktiskt inte har hänt på väldigt länge..
men ändå är jag jättetrött, vad händer??
har känt mig mera trött än vanligt denna vecka.. kanske beror på att jag typ inte druckit någon cola alls, plus att jag inte haft mina pOwerNaps på soffan,
varken på morgonen el under bOlibOmpatimmen..

å Oj vad jag samlat vuxenpoäng denna vecka, har druckit kaffe nästan varje dag denna vecka, började på lördagsmorgonen på jobbet, drack 3koppar på morgonen, fast jag eg inte tycker d är så spec gott..
men vad gör man inte för å samla poäng i vuxensällskapet, haha..

Nej nu ska jag ta en snabbdusch å sen krypa ner å krama kudde..

godnatt

Inga kommentarer: