fredag, februari 09, 2007

Måndag?.. näe! e fan Fredag!!

tänk att jag går på samma sak två gånger,
mycket stora ord, men lite händelse
jag vill känna mig uppskattad, å inte utelämnad
massa skit ord slängs fram å tillbaka, ska d göra saker å ting bättre?
nej som d verkar nu så har nog saker å ting blivit lagda på hyllan, som gammalt å förbrukat.
------------------------------------------------------------------------------

Å jag somna på soffan, låg å kolla på tv, sen vakna jag av att telefon ringde..
Tack mamma lixom!!
d känns fasen som d e måndag idag, men d e nog bara för jag varit ledig i två dagar nu..
inga grejjer har kommit än heller,
får gärna göra d, så saker å ting kanske kan börja fungera å kännas normalt igen.

Nej ska gå å kolla kyl & frys efter något ätbart..

Inga kommentarer: