torsdag, februari 08, 2007

hormoner på topp å humöret suger..

idag har jag iaf varit lite duktig
tvättat å hängt 3 maskiner, städat ur under diskbänken, lämnat grejjerna till malin å marre, skickat grattiskort till Rikard,
hunnit med ett litet powerNap på soffan oxå..
men d hade jag förtjänat, haha

men just nu känner jag mig bara ledsen, arg, ensam, övergiven, konstig
har väl gjort d mera el mindre hela dagen, halva veckan
Aaahh go nuts!!!
jag skulle behöva en kram
någon som bryr sig om mig, iaf lite grann
även när jag inte riktigt förtjänar d alla gånger
vill känna mig omtyckt, på riktigt..

Aja, imorgon e d dags för jobb igen, ja hela helgen för den delen..
barnens pappa hämtar kidsen redan vid 12 imorgon, *kors i taket*
sa jag skulle skicka med skridskor så d kunde ut å åka, för ungarna tycker ju om d så mycket.
hans svar: jag ska se om jag hinner med det!!
*rabblar en väldigt fin mening*
*mummel*

jag ska nog lägga mig på soffan en vända nu
innan jag spyr ur mig nått jag verkligen ångrar..
shit vilket humör.. blää!!
skit!!

Inga kommentarer: