fredag, februari 09, 2007

vart tar tiden vägen?!?!

jag som nyss tyckte att jag hade så mycket tid över..
tjena!!
den bara försvann å jag börjar jobba snart.
Tänkte jag skulle dra på mig täckbyxorna å sånt å gå till jobbet idag, rensa lite tankar,
samla känslorna,
för kunna visa upp d där tRevliga å sOciala fejset.

känns som jag säger en sak, men menar kanske d inte riktigt till hundra..
men borde kanske vara bäst så,
för d verkar inte fungera som d ska..
ja inte vet då jag.. allmänt jävla förvirrad,
känner mig som en humörsvängande bitch just nu..
så varning..
mucka inga gräl med mig idag.. OjOj!!
Fast iofs, på jobbet e d ganska lätt sitta med d tRevliga å sOciala fejset, å inget märker något

aja, ska hoppa i kläderna nu å göra ett ryck..

ha en bra dag

2 kommentarer:

Malin sa...

Vi kan det där du och jag..spelar ingen roll om vi mår skit, i kassan är vi ändå lika äckligt glada och trevliga.

Malin sa...

Wow, idag kunde jag kommentera, det kunde jag inte igår!