onsdag, februari 07, 2007

Några grejjer som fyndades idag


skulle köpa ett par fulbrillor, men jOna tvinga mig köpa 2..
å burn burken, köpte jag på Jet för piggna till lite å
den hade väldigt rolig text, tyckte iaf jag
*Higher energy content
*Increased level of caffeine
*Intensified formula
*Extra potent
Denna produkt är inte lämplig för personer under 14 år, gravida,
personer överkänsliga mot koffein -eller dem som går tidigt till sängs.

Förvaras kallt, dricks i mörker. Bäste före: Gryningen. Se datum i botten
blev lite smygreklam oxå :o)




jag å jOna har iaf gjort Ikea idag,
dyrt blev d
tyckte ändå inte att jag handla så mycket, på ikea fyllde jag iofs en hel vagn, men när jag kom hem så kändes d inte att vara så mycket,
fast handla iofs lite grann till Malin å Marre oxå.
som vanligt köpte jag glödlampor, kanske skulle ha kollat lite i skåpet på vad jag redan hade hemma, men så smart var då inte jag, så hoppsan vad jag nu har glödlampor..
Aja, jag slipper iaf oroa mig för ett liv i mörker, haha..
Men nu återstår bara å få upp sakerna jag handlat på väggarna oxå, med d får jag ta när jag har tid å lust..
min bil höll då hela vägen, jippii!!
å när jag lämnade jOna i Falun, så var hennes bil helt stendöd, men som ett mirakel så återuppstod den från d döda, utan vare sig kablar el nått annat.. ibland händer d visst även bra saker för mig å jOna, haha..

nu e jag trött å ska glida ner i sängen..

godnatt

2 kommentarer:

Malin sa...

Men lilla du..två paket kartonger kan väl inte ha tagit så mycket plats och inte var dom så dyra heller..haha! Skylla på mig så där.. :)

LiNdA sa...

ja lilla du, dina kartonger tog stor plats, platta å STora, tog upp halva vagnen, tur "din" avdelning kom på slutet.. haha