måndag, januari 08, 2007

Måndag, å so loveley

hOly shit vad trött jag e..
sovit hur illa som helst, blev mest vrid å vänd, konstiga drömmar å känslan av att vara mera vaken än sövd..

men när kl ringde så sov jag iaf, kändes precis som jag nyss blundat.. Simon vakna oxå då, lägger armen om mig å säger hej Mamma, jag Älskar dig.. d värmer gott i hjärtat :o)

nu har någon av barnen sovit hos mig nästan varje natt..
jag Vill ha lite vuxet sällskap i sängen å på soffan.. stor famn å krypa in i.. ligga sked..

första promenaden gjord idag, var till tandläkaren..
på vägen hem så regna d.. jippi lixOm!!
aja, bara bita ihop ändå d..
ska väl snart röra på oss igen,, ungarna till dagis å fritids å jag till jobbet.. helst hade jag bara velat lägga mig igen å ligga där idag.

Simon klagar över huvudvärk idag oxå..
känns inte bra, ska även be dagis hålla lite koll på han idag.. se om han äter å så oxå.

nej nu ska jag läsa igenom tidningen som just kom in i min brevlåda,,

Tjing!

1 kommentar:

Malin sa...

Duuu...din räknare funkar tror jag!!