måndag, januari 08, 2007

Tecken från Ovan..

har fått höra idag.. å har fasen börjat tro d själv..
att d inte var meningen att jag skulle åka till Västerås, hade nog hänt något ännu värre om jag hade åkt dit.. sånt här brukar inte hända annars, felet på bilen alltså.. iaf inte utan förvarning.. så jag tar d som ett tecken..

Pappa ringde idag.. börja prata en massa kostnader.. puh!
men bilen hade visst varit inne för oljud i väster fram -05, å d hade bytt någon jävla mutter.. visa sig sen att detta skulle gå på Garanti :oD
Tack Rikard!!!
så jag ska bara betala Per för arbete..
fast d blir nog å betala en del för stödhjulet som Pappa körde sönder på trailern.. haha..
men men.. d ordnar sig..

nästan så jag ser lite ljus i mitt liv :o) kan d vara så att något bra händer mig lixOm?!?! *pepparpeppar*

ombyggnaden i butiken börja iaf idag.. shit va annorlunda d blir, men blir nog snyggt..
d kom å tog bort hyllan bakom min rygg oxå, shit vad jag kände mig otrygg å typ naken..

jag vill ha min vägg där..
å fick den sen oxå, med ett jätte space.. kan röra mig framåt.. ist för sidled.. haha


denna kvällen tog då slut snabbt..
blev soffan när jag kom hem å mina serier..
å nu e d dags å krypa ner i sängen.. skolan börjar imorgon igen..
bye bye sovmorgon..

godnatt

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Jaa, soffan är bäst! Kramar.