söndag, januari 07, 2007

tillbaka till vardagen

ja imorgon e d slut på sovmorgnarna..
vi ska upp till tandläkaren imorgon bitti, vad fasen tänkte jag me eg?
tackade ja till den tiden.. kl 8,30 på morgonen.. men men, bara kliva upp d å gå bort dit, tur d inte e jag som ska upp i stolen iaf,
Simon ska ha sin 5års kontroll.
tro om lillkillen e på väg å bli dålig oxå, han har klagat på ont i huvudet i några dagar nu.. å sen äter han nästan inget alls..
idag åt han en macka till frukost å lite yogurt, en halv korv på macken.. å sen typ inge pizza alls ikväll..
(JA vi åt pizza idag.. efter allt som hänt så var vi faktiskt värda d.. å eftersom vi ska promenera så mycket framöver ;o) )
e lite orolig för lillkillen alltså..

tack vare allt som hände idag glömde jag köpa söndagsbilagorna.. fast d lär kanske finnas kvar imorgon oxå..
måste läsa mitt veckohoroskop i tidningarna, har nästan blivit som ett beroende.. haha..

kom på att jag måste försöka hitta mig ett par nya gardiner till köket innan jag kan ta ner julgardinerna..
d jag hade innan e alldeles för solblekta för å sättas upp igen, synd nog e d dem enda som passar inne köket :o/
OjOj vilka promblem jag har.. haha

nej nu ska jag softa soffan en liten vända, innan jag ska krypa ner i sängen å försöka vända tillbaka dygnen å komma tillbaka till vardagen igen.

Tack å gOdnatt


2 kommentarer:

Malin sa...

Nä, han får inte bli sjuk nu, jag jobbar ju så mycket den här veckan redan!

Puss

LiNdA sa...

nej jag vill inte heller att han blir sjuk.. :o/
jag ska oxå jobba typ hela den här veckan..
puss