onsdag, december 06, 2006

veckan som gått

hmm.. var ett tag sen nu..
måndags: hemma me sjukt barn, så fixa å dona lite, byggde ihop byrån ja köpte.. fan så bra d blev *stolt*
Malin, kort får du se sen..
Tisdags: lämna Linus i skolan, var ute å gled lite me Simon.. lämnade Simon, sen jobba ja mina hela 4 timmar, hämta barnen å sen hem gjorde mat.. bänkade mig i Tv soffan typ hela kvällen..
Onsdag (idag): hmm.. lämnade Linus i skolan, åkte till Ica å slängde sopor, Oj vad Linda var duktig.. handla lite oxå.. VIP modellen, glider in före öppning.. handlade tillåmed av mig själv.. haha..
åkte sen hem å sov lite..
hämta Linus å drog till mora, brände lite pengar ja absolut inte har råd me.. men men..
tvättade å tankade bilen.
hade iaf åkt 80mil på denna tanken.. till skillnad mot Bettan där ja typ kunde åka 30 mil :o/
sen gjorde vi lite god mat å myste me tända ljus å grejjer..
nu ser d bOlibOmpa å jag väntar på få lägga dem så jag själv kan parkera röven i soffan :o)

en ganska händelselös vecka..
men veckan e inte slut än..

men jag e slut trots ja inte gjort nått spec.. suck!!

jag har fortfarande inte fått upp julgardin i vardagsrum, inte stjärnan heller för den delen.. å måste försöka fixa den lilla stjärnan som blev kaputt då jag provade om den fungera.. blev en blixt å sen gick proppen... haha.. ja stjärnan oxå för den delen.
inte nog me d, badrumslampan gick oxå sönder sen när ja skulle tända den..
skönt jag e ledig i helgen, vet vad jag har å göra då..

näe, nu ska jag förbereda kidsen för sängen..

over and out



Inga kommentarer: