tisdag, december 12, 2006

mitt horoskop för denna vecka..

Veckans Tema: "kärleksfull"
Det känns som kärleken är på gång å kanske det blir en nystart. Du vågar visa dina känslor på ett sätt som ger stor effekt, var beredd på det oväntade!
Veckans bästa: Tro, hopp å kärlek.
Veckans sämsta: Torsdag
Råd: Bestäm dig!

Som inte dagen idag var kass nog.. nu ska jag vänta in torsdagen oxå.. sUck!!

snart e d jul oxå.. så var å skulle handla julklappar idag..
åkte till mora, å kom hem tomhänt,
ingen fantasi, ingen inspiration.. inte en endaste jävla julkänsla finns i denna kropp :o/ så jag gjorde inte slut på en enda krona,, å d e väldigt bra för å vara mig.
men fan, gick i affärerna å kände mig som ett fån bara.. så lika bra åka hem,
så lätt slösade jag bort en ledig dag me barnvakt å allt.. blää!!

idag fick jag ett väntat besked.. fast var inte kul å få d. Massa skit tankar kom upp till ytan igen, å humöret d sjönk rejält.
kan man bara inte få stänga av allt?!?!
aja, hoppas dagen imorgon blir bättre..
nu ska jag lägga barnen å sen inta sOffan.. där kan ja ligga å krama filten å bara Va..

tjing tjing

1 kommentar:

Malin sa...

Kom ihåg att du är bäst och det kan dränka dom dummaste besked som finns!

Puss