fredag, december 01, 2006

1 december

känns kostigt d e 1 december idag.. inte många dagar kvar tills jul.. inte en enda julklapp inhandlad än heller.. men men varför e jag ens förvånad.. jag brukar ju ändå handla sista minuten :o/
å me alla utgifter ja haft än så länge.. å blir d nog inte så mycket handla av nu heller..

fick försäkringen igår, den var billigare än jag räknat me.. så weihoo!!
d e nått som inte riktigt stämmer.. d mesta flyter på alldeles för bra just nu..
d hör lixom inte till vanligtheten..

iaf så har jag precis sovit bort halva den här dagen..
lämna linus å sen intog jag soffan å föll i koma i några timmar... nu ska jag göra lunch å sen dra mig mot jobbet..
kvällen blir d nog till å fixa ner julpyntet.. jobbar resten av helgen sen.. plus ska iväg till noppi imorgon me jobbet..

aja.. över å slut

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle oxå vilja ha lite flyyyt i mitt liv..men men det lunkar ju på i samma takt hela tiden och det är väl bra det oxå...kanske...

Anonym sa...

Hallååå...låt mig se lite bilder på byrån nu!