onsdag, december 27, 2006

veckan snart slut.. tack å lov!!

Vissa människor förstår jag mig fan inte på.. sUck!!
varför försöka bRy sig?!?!

--------------------------------------------------------------------------
tors imorgon..
vart fan tog denna vecka vägen då??
fast iofs, d e
skönt den e över snart, jag e ledig i helgen.. å e utan barn, sweet :o) händer ju inte allt för ofta.
fast inte vet jag om d händer något mera för d..

idag har både jag å barnen varit trötta här,
jag somna en liten vända på soffan efter d vi ätit å så..
Simon somna på golvet, så han var d bara å bära in i sängen.. ja han har väl mera el mindre halvsovit sen vi kom hem idag..
Linus somna så fort han la sig i sängen, trots han försökte på alla sätt å vis å vara uppe längre..

sen har jag legat i soffan å kollat på en totalt värdelös film, men vad gör man inte i brist på annat.. å alla serier verkar ju ha tagit jullov..
hallå lixOm!!
jag vill ha mina serier tillbaka!!!!

har nått mera skOj hänt idag då??
Näe!!
el jo,, fick massa gRatis mat.. me like!!
men sen har d fasen inte hänt mycket mera..
kan d få hända något roligt, något som livar upp den tRista vardagen, för just nu känner jag fan inte glädje över mycket.


imorgon gör jag ett nytt försöka me använda jOna som väckarklOcka..
jag vet inte om jag skrev fel tid, el om hon läste fel.. för hennes väckarMess kom precis en timme senare än jag behövde den.. haha..
å då var jag redan på Dagis, som tur var.
så vi gör nytt försök..

nu ska jag krypa ner..

men som vanligt så kommer jag tillbaka

tack å gOdnatt

Inga kommentarer: