tisdag, december 26, 2006

över å slut..

nu e julen över.. Tack å lov!!
vet inte varför jag känt mig så anti, har vart skitdrygt.. har inte känt ett dugg för julen, inte den minsta julglädje, bara vart jobbigt sitta å vara sOcial.
5 dagar kvar tills nytt år oxå..
får hoppas på ett bra 2007..

var å jobba idag, hela 4 timmar..
d timmarna gick ganska segt ändå, till mitt snus kom.. hOly shit alltså!! fast nu kommer d bli lugnt ett tag framöver..Tack vare höjningarna å en hel del personer som ska lägga av med snusandet..
hallå!! ni kan väl handla upp mitt lager först iaf :o)
sj ska jag handla några rullar, lika bra medans d ändå e billigt.. sen får jag se hur jag själv ska göra..
fast tänker inte avlägga något nyårslöfte om att sluta iaf..

fick en låt av Frida häromdagen.. å den e riktigt bra
Sunrise Avenue- Fairytale Gone Bad
Tack bruden!!

jaha nu kom Simon upp oxå, står å tjatar om att jag ska komma å lägga mig..
hans kommentar var:
vid den här tiden ligger barn, mammor å pappor å sover.. men inte du.. så kom nu!!!

Hallå!! kl e bara 22 å jag e vuxen, gå å lägg dig lixOm!! haha

men jag ska upp halv 6 imorgon så jag ska nog krypa ner nu iaf så..

fåse om jOna får iväg något väckarMess för å väcka mig.. ska iaf ställa två klOckOr till så jag e på den säkra sidan..

aja..

I´ll be back

Tack å gOdnatt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du kom upp i tid. Men det gjorde du säkert :)
Hoppas du jobbar på fredag för det gör jag!

Anonym sa...

jodå jag kom upp i tid, men mycket snoozande blev d.
jo jag jobbar fre.. 8-16,30 så vi lär synas då :o)