torsdag, december 28, 2006

bOring!!

fan, här satt jag å börja kolla på tv, tyckte d var ganska oki.. trodde d var en film el något, fast visa sig sen vara en 3 delad serie, så då la jag ner kolladet på d å satte mig här ist..

dagen idag har varit ganska seg, hela personalstyrkan som jobba, å väldigt lite folk som handla.. tRist!!
jag å Marre tog iaf en ute lunch idag, orka inte sitta kvar på jobbet..
så vi ringde å beställde, sa vi skulle äta där..
när vi kommer in tittar han på oss å säger... en hmm hmm å en hmm hmm me blandad sås å stark sås..
japp sa vi, betalade å gick satte oss..
men d tog sån lång tid, även fast vi beställt..
men vi fick iaf våran mat tillslut..
så vi åt å sen åkte vi tillbaka..
fick då höra att d ringt från stället där vi var, å frågat efter dem som beställde maten..
hahahaha..
vi tog ju förgivet att han visste d var vi som beställt, me tanke på han sa vad vi skulle ha direkt vi kom in..
idiot!!!
fast vi förlora ju inget på d!!

kidsen har varit med Nina å Rikard idag när jag jobbat..
å d verkar då tagit på Nina, för när jag skulle hämta dem låg hon i fotöljen helt utslagen, tror inte ens hon vet om jag var dit.. haha..
men barnen hade iaf fått mat, Tack!!
då slapp jag göra mat idag..
Jag ska fan bli rik å sen ha någon som lagar mat till mig.. finns d något tråkigare än å laga mat?? el ja d finns d..
ja kanske tycker d e så tråkigt för jag har fastnat i samma gamla vanliga rätterna, å har inget fantasi gällande mat överhuvudtaget :o/
aja skit samma..
mat får vi i oss iaf.

Tack Frida för låten idag.. :o)

snart e d helg oxå..
synd d e inte e snö, hade gärna kört skoter..
men nejdå..
just nu e d fan inte tid för nått, kan inte köra hOj..
kan inte köra skoter..
tRist!!
fast e iofs inte allt för långt kvar tills våren.. om vi nu får någon vår..
aja.. men åter till helgen..
vad ska man göra då??
förslag??
sova in d nya året??
låsa in mig själv i en stuga i skogen??
fast vet inte om jag vågar d :o/ fast hade gärna gjort d..
nyår..
tjohoo!!
man sitter hela dagen väntar på kl ska bli tolv.. gOtt Nytt År!!
skålar!
kollar raketer..
sen då?!
sen e d över å d nya året börjar..

ops vad posiviv jag e till allt.. el typ inte alls!!
ska nog gå å försöka sova lite nu..

1 kommentar:

Anonym sa...

Tur att jag inte jobbade då iaf..haha! Det har varit så skönt att vara ledig dom här dagarna även om jag inte jobbar så mycket.
Va inte deppig nu, min Linda! Du är bäst vet du väl!

Puss