tisdag, december 19, 2006

gaah!!

vill jag jobba imorgon?? NEJ!!
tycker jag om mina arbetskamrater?? NEJ!!
el jo.. Malin å Marre..
Resten e fan bara sura jävla fi**or, stämningen e totalt värdelös.. suck!!
jag vill ha Semester.. helst för länge sen :o/
men Ja... Linda e faktiskt aningen sur å grinig nu..

jag hoppas d blir mycket folk imorgon, för idag var d inte alls mycket, å d kanske jag ska vara glad för, för jag hade en MASSA snus å plocka upp.. shit va jag hade beställt.. jag har bunkrat upp rejält...
imorgon ser ja gärna att d e mycket folk hela dagen, så jag kan sitta i kassan å ha med mina glada trevliga kunder att göra å inte d andra nötterna..
bara göra en beställning å sen kan jag sitta där nere å se glad ut..


ääh.. nu ska jag krypa ner i sängen, ska upp alldeles för tidigt imorgon..

gOdnatt

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan inte säga nåt annat än att jag håller med dig! Men inte att det inte var folk, det var ju massor. Två kassor öppna hela tiden nästan, knäppis! Men du märker ju inte det när du sitter i kylen med allt ditt snus. Ut ur buren och kom och gör mig sällskap istället!