onsdag, december 20, 2006

Bye Bye Bettan

jaha nu var hon såld då, Bettan åkte idag.. hon blev hämtad, jävlar så svårt d kändes å lämna iväg nycklarna.
jag har inte kört henne sen ja kom hem med den nya.. men iaf, nu har hon åkt å någon annan ska köra henne..

kändes skumt se henne fara iväg.. MIN BETTAN!!!
fy fan... ja verkar ju helt sjuk!! hahaha

men men, sån e jag..

dagen idag flöt då på.. trevliga kunder osv.. sen blev d lunch me Marre, skönt då fick ja lämna stället en vända.
skulle sen göra min order.. men hOppsan kerstin.. stopptiden gick ut i morse vid kl 8.. Bra Linda!!
tur jag knappade in d mesta i helgen.. puh!!

så vi får se hur d går på tis..

tog hem en bok igår..
av Emma Hamberg
"Mossvikenfruar" chansen...
jag gilla den iaf.. sättet den var skriven på.. har läst ut den ikväll, ögonen känns just nu lite konstiga av intensiv läsning under d senaste timmarna..

så nu ska jag hänga tvätt, duscha å sen krypa ner i sängen..
kanske får ja sällskap.. en liten vända iaf..

tack å hej..


btw.. 4 dagar kvar till jul.. sjukt!!
kan man få en dos julkänsla?!
skulle behöva d.. el en hel del, känner nAdA!!
ska klä granen imorgon, kanske spela lite julmusik.. se om d händer något i kroppen *hoppas*

aja..

tack å hej

1 kommentar:

Malin sa...

Och jag grät genom boken Haha! MesproppsMalin..det är jag de! Ska väl ha mens så det spelar väl in en bit oxå antar jag :)

Och du...Bettan klarar sig. Hon är stor nu. Tänk va bra det går för min Linus i Bollnäs.