tisdag, december 19, 2006

hms..

inte för jag tror någon orkar läsa allt som stod..
men nu vet jag varför jag alltid e blek, har svårt me känslorna å känner mig mera manlig än kvinnlig..

vattuman, vattumän, skrivs mest som man..
ALLT e d där jävla stjärntecknets fel.. *grr*
å kan väl inte säga att allt stämde å så.. men vissa delar så.. kanske.
men jag e ganska go ändå ;o)


nu ska jag snart gå å hoppa i kläderna å åka till jobbet.. jobba mitt 4 timmars pass.. jippi lixOm!!
hoppas d händer lite mera idag iaf..
väntar ju på att värsta julMatshandlarpaniken ska börja.. d e ju som mest skoj då.
julskinka hit, prinskorv dit å en massa köttbullar å massa äckliga sillar mm..
folk handlar iaf sjukt mycket till d där jävla julbordet..

fan d e julAfton på söndag..
inte en endaste julkänsla finns i kroppen på mig.. skittrist!!!

aja, nu har inte jag tid sitta här länge..

slut

Inga kommentarer: