torsdag, december 21, 2006

hOly shit

vilken jävla huvudvärk jag har..

blev en vända till mora.. idag igen.. for in med Marre, hon shoppa lös.. jag handla lite grann..
3 dagar kvar tills jul, känns konstigt.. å någon jävla gRan har inte kommit upp heller, skjuter upp d tills imorgon.. Orkar inte idag.

ska in med min hemtelefon någon dag när tid finns oxå.. köpte den nyss å sen e d någon jävla fel på den.. suck!!

min far berätta idag att min bror å syster har så bra kontakt me varandra, å d pratar så mycket med varandra.. bla bla bla
d har något spec d två.. osv osv..
men Tack!!
känner mig redan som svarta fåret i min familj, som den som alltid e utanför.. å vad fan känner ja mig inte nu då??
finns d någon jävel som pratar å bryr sig om mig?!?!
ja d finns d..
men d e inte familjen..
å jag e så jädrans glad för d personerna finns, så jag kan prata av mig me dem å få känna att d bryr sig..
kan inte prata me familjen, känns som d inte bryr sig om mig iaf..
visst, d hjälper mig me barnen å så, å d e jag jätteglad för.. men sen känns d inte som d e så mycket mera..
syster å mor pratar typ med varandra i telefon flera ggr om dagen.. inte fan e d någon som ringer mig..
bla bla bla..
nu har jag fått ur mig lite skit, tyckt synd om mig själv en skvätt.. blää!!

imorgon ska jag jobba 4 timmar igen, totalt värdelöst.. men men.. vad gör man inte.. e väl ganska skönt ibland oxå..helst när jag jobbat 8 dagar på rad.. ledig lördag.. sen jobba julafton, då jobbar jag gärna, har inga barn hemma så då kan jag lika väl jobba..


Linus har blivit riktigt duktig på å stava å skriva.. han skrev ett eget julkort idag..
till Linda
god jul
från tomten och linus och simon
visst, C var vänt åt fel håll.. å tomte var lite felstavat
men han e ju ändå bara sex år.. så känner mig jättestolt över han :o)

två dumma föräldrar = smart unge... haha


nej tro om jag ska gå å ta en dusch... el bara lägga mig på soffan å halvdö..

hOppsan nu öppnades min dörr..

jag får sällskap på soffan ;o)

tack å godnatt

Inga kommentarer: