fredag, december 29, 2006

sOrry Malin

igår skrev jag att hela personalstyrkan jobba... oj vad jag fick skit för d..
jag glömde att min bästa Malin inte jobba...
hon var arg som ett bi idag, så jag fick lov å hem skriva att hela personalstyrkan utom Malin jobba igår..
hahaha..
e du nöjd nu Malin?? :o)

fast idag jobba hon,
å fan skoj vi har när vi jobbar, räcker me en blick över saker som händer å sen sitter vi å garvar som två idioter..
fast vi försöker hålla oss, så vi sitter me ett smil ända upp över öronen.. haha..

å eftersom jag skrivit om mitt snus tidigare så kan jag idag nämna att vi sålde 40 rullar snus till en person idag.. 40X180kR.. han hade då inga planer på sluta snusa,, haha..
köpte mig 2rullar själv idag oxå.. räcker ju ett tag då iaf, sen får jag se då, kanske laddar upp med någon rulle till under helgen.. kanske lika bRa.

nu sitter jag hemma hos mor, ska få lite mat.. gRatis e gott!!
å jag slipper göra mat idag oxå.. jippii!!

å nu e jag ledig ända tills på tis.. så fakking lOvely!!

nu e d mat!!





1 kommentar:

Malin sa...

Så ja...när jag så nöjd så :)

Fan, va snus det går åt alltså. Folk är ju som tokiga..haha!