torsdag, november 16, 2006

slutkörd

ååh åhh åhh..
hatar å kliva upp..
känns som jag blivit överkörd av tåget, ja påbackad oxå för den delen..
kom såklart försent iväg me Linus idag me, fast ja hade väckning i morse.. :o/

la mig på soffan en vända, skulle ta mig ett pOwerNap, men d blev bara i 20 min.. hade behövt lite mera, tänkte huvudvärken skulle släppa oxå.. men Näjj näjj!! d gjorde den inte.. suck för d oxå!!

Tog mig i kragen å ringde Falun.. men då hade d jävlarna inte tid fören mellan 13-15..
när i helvete ska saker å ting gå som man planerar å vill??

nu har jag fått lov höra på Drängarna - Raggaren för 4e gången på rad oxå.. tur den fortfarande e ganska oki å lyssna på.. haha

aja.. nu ska jag göra mig klar å åka på lunch..

hörs typ senaRe..

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, raggar låten lyssnar ajg på nu ;)