torsdag, november 16, 2006

hemma igen då

lunchen var god.. *mums*
jävla skitväder d blev ute då, spöregn.. hallå lixOm!!
hörde d säga i skolan att d skulle bli uppåt en 15 gRader varmt i helgen..
Eeh!! vart e världen på väg?!?!

Ungarna har lovat d ska städa rummet idag.. jo jo.. vi får se hur d går me d då.. själv funderar ja bara på bädda ner mig i soffan å bara va.. men men.. kanske ska plocka ihop lite jag oxå.. Aja d märks..

nu ska jag iaf gå göra nått.. vad vet ja inte.. men d blir säkert jättebRa ändå

Ringde iaf Falun igen..
jag trodde vi var "utskrivna" där ifrån.. men nejdå, vi stod på listan så skulle bli kallade igen i sep -07.. hOppsan.. d hade jag inte den blekaste om.. men då kan ja lika väl vänta me mina papper, å ta upp dem igen sen efter den kontrollen..

1 kommentar:

Anonym sa...

Och jag ringde folksam ang. båda ungarna. Kände mig så duktig efteråt att jag äntligen tog tag i det. Vi är nog bäst du och jag!