onsdag, november 15, 2006

kvällen

jaha, dagen idag gick ju förbannat segt.. alldeles för segt..
men men gick ändå,
imorgon e jag iaf ledig.. tjohoo!!

fick katalogerbjudande idag.. shit!! d blev svårt att låta bli, så en liten beställning blev d.. tur d inte hade säng till extrapris, för då hade ja nog beställt en sån oxå.. haha.
nej Ikea nästa..
fast måste nog kolla över ekonomin först å främst, känns som ja shoppat ganska friskt på sistone.. ops!!
hOppas ju fOrtfarande på d där sängbidraget då ;o)

nej nu ska nog jag krypa ner i sängen, få några timmar på sömnkontot..
om ja kan sova nått i natt då..
somna fort igår, men sen vakna ja flera ggr under natten å vred å vände,
vakna trött å sliten.. :o/
kan ja aldrig få sova en hel natt å vakna å få känna mig pigg.. el iaf lite piggaRe??

nej nu jävlar..
TAck å gOdnatt lixOm

1 kommentar:

Anonym sa...

Komihåg att du måste säga till mig när du ska till Ikea. Jag behöver lite grejer där som du då ska få den stora äran att köpa åt mig :)